2024.10.10
Centrum Medyczne MEDYK Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Fryderyka Szopena 1
35-055 Rzeszów
tel. 604 204 288
www.medyk.rzeszow.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Sylwia Skóra
tel: 507 025 851
e-mail: sskora@medyk.rzeszow.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w procedurze zapytania ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup 2 sztuk aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV:
33111650-2urządzenia do mammografii
331118009 (diagnostyczny system rentgenowski)
Zgodnie z załącznikiem nr 1
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 4 grudnia 2024r.
Lp | Warunki udziału w postępowaniu |
1 | Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej jednego podobnego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegającego na: wykonaniu dostawy mammografu cyfrowego wraz z montażem o wartości najmniej 500 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
6.1. Wykonawca wraz z ofertą ( załącznik nr 1) zobowiązany jest złożyć:
7.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr | Nazwa kryterium | Waga |
1 | Cena | 50 % |
2 | Główne podzespoły aparatów mammograficznych (statyw, detektor, generator, lampa rentgenowska) tego samego producenta | 10 % |
3 | Pojemność cieplna anody | 10% |
4 | Anoda min. Jednomateriałowa | 5 % |
5 | Zakres ruchu głowicy w pionie (mierzony do górnej powierzchni stolika mammograficznego przy głowicy ustawionej pionowo) | 5 % |
6 | Grubość obudowy detektora od strony pacjentki | 5 % |
7 | Pozycja parkingowa lampy | 5 % |
8 | Detektor gotowy do ekspozycji od razu po uruchomieniu aparatu, który nie wymaga codziennej kalibracji ( lub z innym interwałem ) w celu zachowania jakości obrazu. | 5% |
9 | Gwarancja na wszystkie oferowane składowe zamówienia <=60 miesięcy | 5% |
7.2. Punkty przyznawane za podane w pkt 7.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium | Wzór |
1 | Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie:
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrą, a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie. |
2 | Główne podzespoły aparatów mammograficznych (statyw, detektor, generator, lampa rentgenowska) tego samego producenta Tak – 10 pkt Nie – 0 pkt |
3 | Pojemność cieplna anody
|
4 | Anoda min. Jednomateriałowa
|
5 | Zakres ruchu głowicy w pionie (mierzony do górnej powierzchni stolika mammograficznego przy głowicy ustawionej pionowo) min 71-140 cm
|
6 | Grubość obudowy detektora od strony pacjentki <50mm – 5 pkt ≥50mm – 0 pkt |
7 | Pozycja parkingowa lampy: Tak – 5 pkt Nie – 0 pkt |
8 | Detektor gotowy do ekspozycji od razu po uruchomieniu aparatu, który nie wymaga codziennej kalibracji ( lub z innym interwałem ) w celu zachowania jakości obrazu: Tak – 5 pkt Nie – 0 pkt |
9 | Gwarancja na wszystkie oferowane składowe zamówienia min. 48 miesięcy 48 miesięcy – 0pkt <=60 miesięcy – 5 pkt |
7.3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą ocenę.
1. Termin składania ofert:2024.10.18 godz. 9:00
2. Miejsce składania ofert:Drogą elektroniczną za pośrednictwem e-maila sskora@medyk.rzeszow.pl
3. Termin otwarcia ofert: 2024.10.18 godz. 9:15
4. Termin związania ofertą:30 dni
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego ogłoszenia.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego ogłoszenia
5. Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie, napisane komputerowo lub nieścieralnym atramentem.
6. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty podpisanej własnoręcznie w postaci skanu podpisanej przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, lub przez osobę posiadającą ważne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do składanej oferty.
8. Oferta złożona przez wykonawcę nie jest ofertą w rozumieniu KC.
W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
e-mail: sskora@medyk.rzeszow.pl
Badanie ofert
1) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia wymaganych do złożenia wraz z ofertą dokumentów wymienionych w Sekcji 6 niniejszego ogłoszenia.
3) Zamawiający poprawia w ofercie:
Zamawiający odrzuci ofertę
1) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.
2) Treść złożonej oferty nie odpowiada warunkom postępowania.
3) Oferty złożone po terminie
Zamawiający unieważni postępowanie
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie wszystkich Oferentów.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w sytuacji, kiedy cena za wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści ogłoszenia
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia nie wpłynie w terminie, o którym mowa w punkcie powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień treści ogłoszenia.
3) Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści ogłoszenia
4) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na stronie internetowej www.medyk.rzeszow.pl bez ujawniania źródła zapytania
5) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119, s. 1) zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą Fryderyka Szopena 1, 35-055 Rzeszów, nr tel. 509 890 165, adres e-mail: medyk@medyk.rzeszow.pl, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 509 890 165 lub poprzez e-mail: medyk@medyk.rzeszow.plw każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych.
2. Pani/Pana dane osobowe pochodzą ze złożonej oferty w zapytaniu i ich zakres obejmuje dane zawarte w złożonej ofercie .
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, uczestniczące w przeprowadzeniu postępowania, podmioty świadczące usługi informatyczne oraz podmioty uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest dobrowolne, przy czym brak ich podania uniemożliwi udział w postępowaniu.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
Zał nr 1 – Wzór formularza oferty.pdf
Zał nr 2 – Wykaz_dostaw.pdf
Zał nr 3 – Wzor umowy.pdf
Zapytanie ofertowe.pdf
Zał nr 1 – Wzór formularza oferty.doc
Zał nr 2 – Wykaz dostaw.doc
Zał nr 3 – Wzór umowy.doc
Zapytanie ofertowe.doc