Centrum Medyczne Medyk zatrudni: Specjalistę ds. wsparcia IT – 1st Line Support
Wykształcenie:
-Minimum średnie, preferowane techniczne lub informatyczne.
Umiejętności techniczne:
– Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11 oraz pakietu Microsoft Office.
– Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem.
– Znajomość podstaw sieci komputerowych i protokołów sieciowych.
– Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się z użytkownikami zarówno osobiście, jak i telefonicznie oraz mailowo.
– Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi działami firmy.
Zakres obowiązków:
– Obsługa zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i systemowych dla 1 linii wsparcia.
– Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
– Konfigurowanie nowych stanowisk pracy
– Udzielanie wsparcia w zakresie korzystania z systemów HIS/LIS/RIS.
– Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników (w tym lekarzy) dotyczących podstawowego użytkowania systemów HIS- KS-SOMED i KS-MEDIS.
– Dokumentowanie zgłoszeń i rozwiązań problemów w systemie zgłoszeniowym.
– Współpraca z zespołem IT w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych problemów technicznych.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: jkundera@medyk.rzeszow.pl
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na w/w stanowisko.