Centrum Medyczne Medyk zatrudni pracownika na stanowisko SPECJALISTA IT – HELPDESK
– wykształcenie informatyczne lub pokrewne,
– umiejętności pracy w środowisku Windows,
– zaawansowana znajomość obsługi komputera,
– rozwiązywanie problemów użytkowników (helpdesk IT)
– proaktywnej postawy, kreatywności i umiejętności analitycznego myślenia, chęci do nauki i rozwoju,
– rozwiązywanie bieżących problemów z połączeniami sieciowymi, oprogramowaniem,
– znajomość sieci LAN,
– umiejętność instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych.
– doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
– znajomość specyfiki funkcjonowania jednostki medycznej,
– znajomość systemów HIS (KS-SOMED), LIS (Centrum) oraz innych wykorzystywanych w placówkach medycznych.
– atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności,
– pracę na pełny etat,
– pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
– niezbędne narzędzia do pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy na adres:
medyk@medyk.rzeszow.pl
W tytule maila proszę wpisać “Stanowisko: SPECJALISTA IT – HELPDESK”.
Zapraszamy do współpracy!